1. Лапушкина А.О. Народ аватиме: традиционные ритуалы и христианство. Азия и Африка сегодня. 2015, № 6. С. 61-64.
2. Жибрик Л. Мы там встретимся… (Интервью с Еленой Винокуровой). Надежда для тебя. 2017, № 1. C. 30.
3. Arhin K. 1985. Traditional Rule in Ghana: Past and Present. Accra: Sedco. P. 122.
4. Owu-Ewie C. 2006. The Language Policy of Education in Ghana: A Critical Look at the English-Only Language Policy of Education. Selected Proceedings of the 35th Annual Conference on African Linguistics. Somerville: Cascadilla Proceedings Project. P. 77.
5. Graham C.K. 1971. The History of Education in Ghana. London: Frank Cass & Co. Ltd.
6. Мазов С.В. Парадоксы «образцовой колонии»: становление колониального общества Ганы 1900-1957 гг. М.: Наука, 1993. C. 66.
7. Ameyaw-Akumfi C. English only, no more vernacular. People’s Daily Graphic. Ghanaweb.com (accessed 22.08.2020)
8. Ministry of Education. Executive Summary of the president’s educational review committee. newsinghana.com/news/Executive-Summary.htm (accessed 22.08.2020)
9. Skutnabb-Kangas T. 2000. Linguistic Genocide - Worldwide Diversity and Human Rights. New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates. P. 12.
10. Melissa Paredes. A Man with a Vision. https://www.wycliffe.org/blog/featured/a-man-with-a-vision (accessed 14.12.2019)
Комментарии
Сообщения не найдены